Situații financiare (dare de seamă contabilă) la 31.12.2013
Arhiva ZIP continand documente in format PDF. Pentru descarcare, va rugam sa faceti click AICI.
Planul de apărare împotriva inundaţiilor, gheţurilor şi poluărilor accidentale al Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă al comunei LIVADA
Document in format PDF. Pentru a-l accesa faceţi click AICI
(Atentie! Fisierul are o dimensiune relativ mare, 20,5 MB!)
PROCES – VERBAL încheiat la 3 februarie 2014 cu ocazia şedinţei ordinare a Consiliului local Livada,convocată prin Dispoziţia nr.40 / 2014 emisă de primarul comunei Livada.
PROCES – VERBAL
Încheiat astăzi 3 februarie 2014 cu ocazia şedinţei ordinare a Consiliului local Livada,convocată prin Dispoziţia nr.40 / 2014 emisă de primarul comunei Livada.
Sunt prezenţi 12 din cei 13 consilieri ai comunei, absent este dl. Ştef. Sunt prezenţi primarul şi secretarul comunei .
D-na secretar al comunei supune aprobării procesul – verbal de la şedinţa din data de 27 ianuarie 2014. Se aprobă cu unanimitate de voturi.
Preşedintele de şedinţă supune la vot ordinea de zi.Se supune la vot şi se aprobă cu unanimitate de voturi.
Dl. primar prezintă proiectul de hotărâre privind mandatarea reprezentantului Consiliului local Livada în Adunarea generală a SC. Compania de Apă Arad SA a acţionarilor să voteze bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2014, situaţiile financiare pe anul 2013 precum şi reevaluarea imobilizărilor corporale ce aparţin companiei.
Dl. Belc – de ce trebuie mandatată aceeaşi persoană?
D-na Florincuţa – propun pe dl. Belc.
Se supune la vot . S-a mandatat Dl. Belc prin unanimitatea de voturi a celor prezenţi, prin modificarea proiectului de hotărâre privind persoana mandatată.
Dl. primar prezintă proiectul de hotărâre privind stabilirea numărului de asistenţi personali pentru anul 2014. Se supune la vot şi se aprobă cu unanimitate de voturi.
Primarul comunei prezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014.
Dl. Belc – la remiza PSI s-a aprobat anul trecut 350.000 în anul 2013, nu 380.000?
Dl. primar – s-a primit proiectul tehnic al Remizei PSI, iar suma totală împreună cu TVA, precum şi costurile cu dirigintele de şantier se ridică la 380.000 lei.
D-na Florincuţa – în ce termen se preconizează a se finaliza asfaltarea?
Dl. primar – în anul 2014, aproximativ 1 km.
Dl. Mănuilă – la cat se ridică suma la cheltuieli de capital?
Dl. primar – 1.110.000 lei.
Dl. Mănuilă – de la Consiliul Judeţean Arad s-au alocat fonduri?
Dl. primar – 550.000 lei s-a primit de la Consiliul Judeţean Arad.
Se supune la vot – se aprobă cu 11 voturi „pentru”.Domnul Belc se abţine.
Dl. primar prezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea raportului privind stadiul de înscriere a datelor în Registrul Agricol pentru perioada 1.07.2013 – 31.12.2013.
Se supune la vot. Se aprobă cu unanimitate de voturi.
Primarul comunei prezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Livada pentru anul 2014.
Se supune la vot. Se aprobă cu unanimitate de voturi.
Primarul comunei Livada prezintă proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului de acţiuni sau lucrări de interes local care vor fi prestate lunar de către una dintre persoanele majore apte de muncă din familia beneficiară de ajutor social conform Legii nr. 416/2001, privind venitul minim garantat.
Se supune la vot. Se aprobă cu unanimitate de voturi.
Diverse.
– D-na consilier juridic Răcănel Ionela Nadia prezintă cererea depusă de către Asociaţia crescătorilor de ovine reprezentată legal de către Orăşan Ioan prin care solicită concesionarea pe o perioadă de 5 ani a suprafeţei de păşune situată în A 29 – comuna Livada, pentru păşunatul oilor;Cererea a fost înregistrată sub nr. 419/29.01.2014.
D-na Florincuţa – prezintă suprafaţa solicitată pentru concesionare, suprafaţă evidenţiată pe hartă şi ridică problema suprafeţei disponibile şi numărul de animale care pot păşuna.
Dl. Bimbo – precizează că suprafaţa respectivă a fost pusă la dispoziţia Comisiei de fond funciar.
D-na Florincuţa – precizează că pe suprafaţa respectivă pot păşuna maxim 140 de ovine, iar dl. Orăşan Ioan deţine un număr de 1000 de ovine. Dansa mai menţionează că dl. Orăşan a ridicat şi construcţii pe acea suprafaţă.
– 2 –
D. Bimbo a precizat că au fost anunţate autorităţile competente despre abuzurile comise de dl Orăşan Ioan.
Dl. primar a precizat că din suprafaţa respectivă trebuie retrocedate 3 ha, pentru care există sentinţă.
Dl. Belc – retrocedarea nu se face pe vechiul amplasament?
Dl. Bimbo – numai unde este posibilă retrocedarea pe vechiul amplasament.
Dl. Belc – cu ce aprobare a ridicat dl. Orăşan construcţii pe terenul situat în A 29 ? există aprobarea verbală sau scrisă a cuiva pentru ca dl. Orăşan să staţioneze pe acea suprafaţă?
Dl. Bimbo – acordul tacit al Consilului local.
D-na Florincuţa – întreabă dacă se mai poate tolera situaţia actuală a d-lui Orăşan Ioan?
D. Belc – se poate construi în extravilan?
Dl. primar – se pot construi exploataţii agricole.
Dl. Belc – Primăria a trimis o atenţionare către dl. Orăşan privind abuzurile comise?
Dl. primar – nu a fost atenţionat.
D-na Florincuţa – precizează că dl. Orăşan nu deţine nici o suprafaţă de teren ăn proprietate, ci foloseşte abuziv păşunea comunei.
Dl. Belc – trebuie iniţiat un proiect de hotărâre prin care să se pună capăt abuzurilor domnului Orăşan.
Dl. Belc – de ce se încheie două procese-verbale la şedinţa de Consiliu local?
D-na consilier juridic precizează că „minuta” este un rezumat al procesului – verbal.
D-na Florincuţa solicită domnului primar să înştiinţeze pe dl. Orăşan Ioan să părăsească suprafaţa de teren respectivă, ocupată abuziv.
Se declară încheiată şedinţa.
Preşedinte de şedinţă,
Adrian Matiş
Contrasemnează:
p. Secretarul comunei,
Insp. Mirela Felicia Hălmăgean
Proiect de buget local pe anul 2014
PRIMARIA COMUNEI LIVADA Anexa nr. 1
JUDETUL ARAD
PROIECT
BUGET LOCAL PE ANUL 2014
lei
DENUMIREA INDICATORILOR |
COD INDI- CATOR |
SUMA |
TOTAL VENITURI |
00.01 |
3.550.000 |
VENITURI PROPRII |
48.02 |
2.157.000 |
IMPOZIT PE VENIT.DIN TRANSF.DE PROPRIETATE |
03.02.18 |
62.000 |
COTE DEFALCATE DIN IMPOZITUL PE VENIT |
04.02 |
1,361.000 |
Cote defalcate din impozitul pe venit |
04.02.01 |
704.000 |
Sume aloc.din cote def.din imp.venit.pt.echilibrare bug.locale |
04.02.04 |
657.000 |
IMPOZITE SI TAXE PE PROPRIETATE |
07.02 |
543.000 |
Impozit si taxa pe cladiri |
07.02.01. |
344.000 |
Impozit pe clădiri de la persoane fizice |
07.02.01.01 |
74.000 |
Impozit şi taxa pe clădiri de la personae juridice |
07.02.01.02 |
270.000 |
Impozit şi taxa pe teren |
07.02.02 |
172.000 |
Impozit pe terenuri de la personae fizice |
07.02.02.01 |
84.000 |
Impozit şi taxa pe teren de la personae juridice |
07.02.02.02 |
15.000 |
Impozitul pe terenul din extravilan |
07.02.02.03 |
73.000 |
Taxe judiciare de.timbru şi alte taxe de timbru |
07.02.03 |
27.000 |
SUME DEFALCATE DIN T.V.A. |
11.02 |
1,019.000 |
Sume def. din T.V.A. pt.fin .chelt.descentr.la nivelul comunei |
11.02.02 |
712.000 |
Sume def.din T.V.A. pt.echilibrarea bugetelor locale |
11.02.06 |
307.000 |
Sume def. din TVA pt.fin.Prgogram.de dezv.a infrastruct. rurale |
11.02.07 |
0 |
TAXE PE UTILIZ.BUNURI |
16.02 |
252.000 |
Impozit pe mijloacele de transport |
16.02.02 |
252.000 |
Impozit pe mijloacele de transport deţinute de personae fizice |
16.02.02.01 |
162.000 |
Impozit pe mijloacele de transport deţinute de pers. juridice |
16.02.02.02 |
90.000 |
ALTE IMPOZITE SI TAXE FISCALE |
18.02 |
200.000 |
Alte impozite si taxe |
18.02.50 |
200.000 |
VENITURI DIN PROPRIETATE |
30.02 |
57.000 |
Venituri din concesiuni si inchirieri |
30.02.05 |
50.000 |
Alte venituri din proprietate |
30.02.50 |
7.000 |
VENITURI DIN TAXE ADMIN. SI ELIBERARI PERMISE |
34.02 |
1.000 |
Taxe extrajudiciare de timbru |
34.02.02 |
1.000 |
AMENZI,PENALITATI, SI CONFISCARI |
35.02 |
45.000 |
Venituri din amenzi si alte sanct.potrivit dispoz.legale |
35.02.01 |
45.000 |
Alte amenzi,penalităţi şi confiscări |
35.02.50 |
0 |
VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI |
39.02 |
0 |
Venituri din vinzarea unor bunuri apartinind dom.privat |
39.02.07 |
0 |
2
DENUMIRE INDICATOR |
COD INDI-CATOR |
SUMA |
SUBVENTII DE LA BUGETUL DE STAT |
42.02 |
10.000 |
Subventii pt.acordare ajutor incalzire loc. cu lemne si carbuni |
42.02.34 |
10.000 |
CHELTUIELI – TOTAL- |
49.02 |
3.550.000 |
CHELTUIUELI CURENTE |
01 |
2.520.000 |
CHELTUIELI DE PERSONAL |
02 |
2,440.000 |
BUNURI SI SERVICII |
20 |
1.048.000 |
ALTE TRANSFERURI |
55 |
0 |
ASISTENTA SOCIALA |
57 |
122.000 |
ALTE CHELTUIELI |
59 |
15.000 |
CHELTUIELI DE CAPITAL |
70 |
1,110.000 |
1.AUTORITATI PUBLICE |
51.02 |
917.000 |
Cheltuieli de personal |
10 |
554.000 |
Bunuri si servicii |
20 |
353.000 |
Alte transferuri |
55 |
0 |
Cheltuieli de capital |
70 |
10.000 |
Autoritati executive |
51.02.01.03 |
917.000 |
2. ALTE SERVICII PUBLICE GERERALE |
54.02. |
0 |
Cheltuieli de personal |
10 |
0 |
Bunuri si servicii |
20 |
0 |
3.ORDINE PUBLICA SI SIGURANTA NATIONALA |
61.02 |
470.000 |
Bunuri si servicii |
20 |
90.000 |
Cheltuieli de capital |
70 |
380.000 |
Protectie civila si protectia contra incendiilor |
61.02.05 |
470.000 |
4.INVATAMANT |
65.02 |
633.000 |
Cheltuieli de personal |
10 |
418.000 |
Bunuri si servicii |
20 |
190.000 |
Asistenta sociala |
57 |
10.000 |
Alte cheltuieli ( burse) |
59 |
15.000 |
Invatamant secundar inferior |
65.02.04.01 |
633.000 |
5.CULTURA |
67.02 |
280.000 |
Cheltuieli de personal |
10 |
20.000 |
Bunuri si servicii |
20 |
60.000 |
Alte cheltuieli |
59 |
0 |
Cheltuieli de capital |
70 |
200.000 |
Biblioteci publice comunale |
67.02.03.02 |
20.000 |
Camine culturale |
67.02.03.07 |
115.000 |
Sport |
67.02.05.01 |
20.000 |
Intretinere parcuri verzi |
67.02.05.03 |
5.000 |
Servici religioase |
67.02.06 |
20.000 |
Alte servicii in domeniul culturii ,recreeri si religiei |
67.02.50 |
0 |
6.ASIGURARI SI ASISTENTA SOCIALA |
68.02 |
360.000 |
Cheltuieli de personal |
10 |
248.000 |
Cheltuieli materiale |
20 |
|
Asistenta sociala |
57 |
112.000 |
Asistenta sociala in caz de invaliditate |
68.02.05.02 |
348.000 |
Asistenta sociala pt.familie si copii |
68.02.06 |
0 |
Prevenirea excluderii sociale |
68.02.15.01 |
12.000 |
7.LOCUINTE,SERVICII SI DEZVOLTARE PUBLICA |
70.02 |
280.000 |
Cheltuieli de personal |
10 |
15.000 |
Bunuri si servicii |
20 |
195.000 |
Asistenta sociala |
57 |
.0 |
Cheltuieli de capital |
70 |
70.000 |
Iluminat public si electrificari rurale |
70.02.06 |
115.000 |
Alte serv.in dom.loc.serv. si dezv.comunale |
70.02.50 |
80.000 |
8.PROTECTIA MEDIULUI |
74.02 |
110.000 |
Bunuri si servicii |
20 |
110.000 |
Salubritate si gestiunea deseurilor |
74.02.05.02 |
110.000 |
9. TRANSPORTURI |
84.02 |
500.000 |
Bunuri si servicii |
20 |
50.000 |
Cheltuieli de capital |
70 |
450,000 |
Strazi |
84.02.03.03 |
500.000 |
Livada la
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE
PRIMAR
SERB MILITON
ANUNŢ 2 în etapa 1 de pregătire a elaborării PUZ-ului iniţiat de investitor privat
ANUNŢ 2
în etapa 1 de pregătire a elaborării PUZ-ului iniţiat de investitor privat
Primarul comunei Livada anunţă publicul, autorităţile interesate si proprietarii terenurilor din zonă despre intenţia realizării unui PUZ si RLU: Zona de productie
de către investitorul privat STANA MIHAI , STANA EUGENIA, S.C. ANELTA MONTAJ S.R.L., OANA DOBRIŢA , TOMA MIRCEA DAN, TOMA LILY, pe terenul în suprafaţă de 16.016 mp, situat pe teritoriul administrativ al comunei Livada, extravilanul localităţii Sinleani identificat prin CF. Nr. 302587, nr cad 302587; CF NR 302253, nr cad 302253; CF . NR. 302588 cu nr. Cad. 302588; CF. NR. 302251 cu nr. Cad 302251; CF nr. 302250 cu nr. Cad 302250
Prezentarea succinta a argumentării intenţiei de elaborare a planului si a obiectivelor planului:Realizarea unei noi zone de servicii , depozitare şi industrie nepoluantă
Se organizează întâlnire cu locuitorii din zonă în data de 04.02.2014 ora 14, la sediul Primariei comunei Livada
Cei interesaţi vor trimite la Primăria comunei Livada observatii, comentarii sau semnalări cu privire la intenţia de elaborare PUZ în termen de minimum 10 zile calendaristice , iar răspunsurile la acestea se vor posta şi afişa în maximum 10 zile calendaristice pe site-ul propriu şi la sediul primăriei.
Persoanele responsabile cu informarea şi consultarea publicului sunt:
-Hălmăgean Lidia –persoana responsabilă cu informarea publicului, Livada, nr.355, comuna Livada , nr.tel 0257.381055 , e-mail primariacomuneilivada@yahoo.com
–Răcănel Ionela Nadia –persoana responsabilă cu informarea publicului, Livada, nr.355, comuna Livada , nr.tel 0257.381055 , e-mail primariacomuneilivada@yahoo.com
PRIMAR,
Militon Serb
Publicatie casatorie DOBRA COSMIN IONUŢ / AMARIEI MARCELA PAULA
PUBLICAŢIE
Astăzi, JOI, 16 IANUARIE 2014 a fost înregistrată declaraţia de căsătorie a Domnului DOBRA COSMIN IONUŢ în vârstă de 26 de ani cu domiciliul în localitatea LIVADA județul ARAD – România şi a Domnişoarei/Doamnei AMARIEI MARCELA PAULA în vârstă de 25 de ani cu domiciliul în localitatea BAIA județul SUCEAVA – România .
În temeiul art. nr. 285 din Codul Civil, orice persoană poate face opoziţie la căsătorie dacă există un impediment legal sau dacă alte cerinţe ale legii nu sunt îndeplinite. Opoziţia la căsătorie se face numai în scris, cu arătarea dovezilor pe care se întemeiază, în termen de 10 zile de la data afişării.
Ofiţer Stare Civilă:
Lidia Hălmăgean
Prelungirea planului urbanistic general
Va informam ca a fost emisa HOTARAREA NR.69 DIN DATA DE 27 DECEMBRIE 2012 privind prelungirea valabilitatii Planului Urbanistic General si R.L.U aferent
Receptii 2013
Document in format PDF. Pentru consultare, va rugam sa faceti click AICI