Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pe anul 2014

CONSILIUL LOCAL AL COM.LIVADA

JUDEŢUL ARAD

Avizat comisia de specialitate

Avizat Secretar

Proiect

H O T Ă R Â R E A NR.

din data de _______________

 

cu privire la aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pe anul 2013

Având în vedere:

  • Raportul privind încheierea contului de execuţie bugetară al ordonatorului principal de credite

  • Avizele comisiei de specialitate ;

  • Prevederile art. 57 alin. 1 a Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale

  • Prevederile art. 36 alin 4 lit. a a Legii nr. 215/2001 a administraţiei publice locale

În temeiul 45 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale republicate,

HOTĂRĂŞTE

Art. unic – Se aprobă contul de execuţie bugetară pe anul 2013 după cum urmează:

  • venituri : – prevederi bugetare iniţiale – 3.500.000 lei

– prevederi bugetare definitive – 4.392.000 lei

– încasări realizate – 3.162.938,26 lei

  • cheltuieli: – credite bugetare iniţiale – 3.500.000 lei

– credite bugetare definitive – 4.392.000 lei

– plăţi efectuate – 3.117.912,70 lei

– execedent bugetar – 45.025,56 lei

Prezenta se comunică cu :

  • Instituţia Prefectului judeţului Arad

  • Compartimentul contabilitate din cadrul Primăriei Livada

  • Primarul comunei Livada

Iniţiator de proiect Contrasemnează

Şerb Militon Secretar

Mariana Otlăcan

COMISIA PENTRU PROGRAME DE DEZVOLTARE ECONOMICO-SOCIALĂ, BUGET-FINANŢE, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ŞI PRIVAT AL COMUNEI, AGRICULTURĂ, GOSPODĂRIRE

COMUNALĂ, PROTECŢIA MEDIULUI, SERVICII ŞI COMERŢ

HOTĂRÂRE DE AVIZARE

Din data de______________

Cu privire la aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pe anul 2013

Din partea comisiei mai sus amintite au fost prezenţi:

– dl. Bimbo Iosif- presedinte

 – dl. Matiş Adrian- secretar

 – d-na. Florincuta Alexandrina

– dl. Şoica Adrian

– dl. Somesan Ionel

– dl. Cândea Andrei

S-a dezbătut proiectul de hotărâre cu privire la aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pe anul 2013 , hotărâre care se avizează________________.

Preşedinte Secretar

Bimbo Iosif Matiş Adrian

Proiect de hotărâre cu privire la rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014

CONSILIUL LOCAL AL COM.LIVADA 

JUDEŢUL ARAD

Avizat comisia de specialitate

Avizat Secretar

 

Proiect 

H O T Ă R Â R E A NR.

 

Din data de ______________

cu privire la rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014

Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad

Având în vedere:

– raportul privind rectificarea bugetului pe anul 2014 al ordonatorului principal de credite privind oportunitatea rectificării

– adresele nr. 15837/09.10.2014; 15907/10.12.2014; 15908/10.12.2014; 103429/09.12.2014 ale Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara- Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Arad

– prevederile art. 19 alin 2 din Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare

– prevederile art. 36 al. 4. lit a. din Legea 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

In temeiul art.45 alin 2 din Legea nr.215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se rectifică bugetul comunei Livada jud Arad , de la 3.776.000 la 3.847.000 la venituri şi cheltuieli pe anul 2014 , doar la capitolele 65.02.10 cu 31.000 lei şi 70.02.20 cu 40.000 lei

Se comunică cu:

  • Instituţia Prefectului Judeţului Arad

  • Primarul comunei Livada

  • Compartimentul contabilitate din cadrul Primăriei Livada

Iniţiator de proiect Contrasemnează

Şerb Militon Secretar

Mariana Otlăcan

COMISIA PENTRU PROGRAME DE DEZVOLTARE ECONOMICO-SOCIALĂ, BUGET-FINANŢE, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ŞI PRIVAT AL COMUNEI, AGRICULTURĂ, GOSPODĂRIRE

COMUNALĂ, PROTECŢIA MEDIULUI, SERVICII ŞI COMERŢ

HOTĂRÂRE DE AVIZARE

Din data de______________

privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014

Din partea comisiei mai sus amintite au fost prezenţi:

– dl. Bimbo Iosif- presedinte

– dl. Matiş Adrian- secretar

– d-na. Florincuta Alexandrina

– dl. Şoica Adrian

– dl. Somesan Ionel

– dl. Cândea Andrei

S-a dezbătut proiectul de hotărâre privind privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014 , hotărâre care se avizează___________________________.

 

Preşedinte 

Bimbo Iosif 

 

Secretar

Matiş Adrian

Convocator pentru şedinţa Consilului local din 30.12.201, ora 13.00

PRIMARUL COMUNEI LIVADA

 

JUDEŢUL ARAD

D I S P O Z I Ţ I A NR.

Din 22 decembrie 2014

cu privire la convocarea în şedinţă

a Consiliului local Livada

Primarul comunei Livada, judeţul Arad,

Având în vedere:

-prevederile art.39 alin. (1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată,

În temeiul art. 68 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată

D I S P U N E:

Art.1. Se convoacă în şedinţă ordinară Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad, în ziua de marţi , 30 decembrie 2014 ora 13,00 la sediul Primăriei comunei Livada, cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014– iniţiator de proiect primarul comunei .

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pentru anul 2013 – iniţiator de proiect primarul comunei

  3. Proiect de privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2015– iniţiator de proiect primarul comunei. – iniţiator de proiect primarul comunei

  4. Prezentarea raportului de analiză a activităţii prevenire împotriva incendiilor şi a neregulilor la normele de apărare împotriva incendiilor .

Prezenta se comunică cu:

  • Instituţia Prefectului – Judeţului Arad

  • Secretarul comunei

Primar,

Militon Şerb


 

 

INVITAŢIE

Doamnă /domnule consilier

Sunteţi invitat să participaţi la şedinţa ordinară a Consiliului local Livada , judeţul Arad , care va avea loc marţi , 30 decembrie 2014 ora 13,00 la sediul Primăriei comunei Livada , jud. Arad Şedinţa va avea următoarea :

ORDINE DE ZI

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014– iniţiator de proiect primarul comunei .

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar pentru anul 2013 – iniţiator de proiect primarul comunei

  3. Proiect de privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2015– iniţiator de proiect primarul comunei.

  4. Prezentarea raportului de analiză a activităţii prevenire împotriva incendiilor şi a neregulilor la normele de apărare împotriva incendiilor

Secretar,

Mariana Eliza Otlăcan

Publicaţie de căsătorie IOV RAUL – MANUEL / SIMON SANDRA – OLIVIA

PUBLICAŢIE

 

Astăzi, MARŢI, 23 decembrie 2014 a fost înregistrată declaraţia de căsătorie a Domnului IOV RAUL – MANUEL de 26 de ani cu domiciliul în localitatea LIVADA județul ARAD – România şi a Domnişoarei/Doamnei SIMON SANDRA – OLIVIA în vârstă de 22 de ani cu domiciliul în localitatea LIPOVA județul ARAD – România .

În temeiul art. nr. 285 din Codul Civil, orice persoană poate face opoziţie la căsătorie dacă există un impediment legal sau dacă alte cerinţe ale legii nu sunt îndeplinite. Opoziţia la căsătorie se face numai în scris, cu arătarea dovezilor pe care se întemeiază, în termen de 10 zile de la data afişării.

Ofiţer Stare Civilă:

Lidia Hălmăgean

DISPOZIŢIA nr. 163 / 24.11.2014 cu privire la convocarea în şedinţă a Consiliului local Livada

PRIMARUL COMUNEI LIVADA

 

JUDEŢUL ARAD

 avizat pt. legalitate

 pt. Secretar

Răcănel Ionela Nadia

D I S P O Z I Ţ I A NR. 163

Din 24 noiembrie 2014

cu privire la convocarea în şedinţă

a Consiliului local Livada

Primarul comunei Livada, judeţul Arad,

Având în vedere:

-prevederile art.39 alin. (1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată,

În temeiul art. 68 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată

D I S P U N E:

Art.1. Se convoacă în şedinţă ordinară Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad, în ziua de vineri , 28 noiembrie 2014 ora 14,00 la sediul Primăriei comunei Livada, cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014– iniţiator de proiect primarul comunei .

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare – Ansamblu rezidenţial Sânleani – Locuinţe unifamiliale , intravilan Sînleani , comuna Livada „ – iniţiator de proiect primarul comunei

  3. Proiect de hotărâre aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare”, localitatea Sînleani , comuna Livada „ – iniţiator de proiect primarul comunei.

Prezenta se comunică cu:

  • Instituţia Prefectului – Judeţului Arad

  • Secretarul comunei

Primar,

Militon Şerb


 

 

INVITAŢIE

 Doamnă /domnule consilier

Sunteţi invitat să participaţi la şedinţa ordinară a Consiliului local Livada , judeţul Arad , care va avea loc vineri , 28 noiembrie 2014 ora 14,00 la sediul Primăriei comunei Livada , jud. Arad Şedinţa va avea următoarea :

ORDINE DE ZI

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014– iniţiator de proiect primarul comunei .

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare – Ansamblu rezidenţial Sânleani – Locuinţe unifamiliale , intravilan Sînleani , comuna Livada „ – iniţiator de proiect primarul comunei

  3. Proiect de hotărâre aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare”, localitatea Sînleani , comuna Livada „ – iniţiator de proiect primarul comunei.

Pt. Secretar,

Răcănel Ionela Nadia

Proiect de hotărâre privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare – Ansamblu rezidenţial Sânleani – Locuinţe unifamiliale , intravilan Sînleani , comuna Livada „

Consiliul Local al Comunei Livada

Judeţul Arad

Avizat comisia de specialitate

Avizat secretar

PROIECT

HOTĂRÂREA NR

din data de _______________

privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare – Ansamblu rezidenţial Sânleani – Locuinţe unifamiliale , intravilan Sînleani , comuna Livada „

Consiliul Local al Comunei Livada:

Având în vedere:

– expunerea de motive

– raportul de specialitate a inginerului constructor din aparatul de specialitate al primarului

– raportul de specialitate al compartimentului de contabilitate

– cererea numitului Gomboş Florea înregistrată cu nr. 4357/10.10.2014

– art.26 din OUG nr. 43/1997 privind regimul drumurilor – republicată şi actualizată

– art. 25 alin 1 din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul – actualizată

– Prevederile art 36 alin. 2 lit c ale Legii nr.215/2001 a administraţiei publice locale, republicată,

În temeiul art.45. pct.1 din Legea nr.215/2001 republicată şi actualizată a administraţiei publice locale

HOTĂRĂŞTE

Art.1. . Se aprobă realizarea etapizată a străzilor din incinta privată a iniţiatorulului PUZ-ului şi RLU „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare – Ansamblu rezidenţial Sânleani – Locuinţe unifamiliale , intravilan Sînleani , comuna Livada „ aprobat prin HCL Livada nr. 47/01.08.2013 .

Art.2. Străzile din incinta privată propuse prin proiectului nr. 27/2014, realizat de către S.C. DROMCOS S.R.L. reprezentat de ing. Adrian Prahoveanu se vor realiza în mod etapizat : etapa I – se vor realiza străzi la nivel pietruit ; etapa a II a – se va realiza îmbrăcăminte asfaltică;

Art. 3 . Cheltuielile aferente realizării străzilor din incinta privată a PUZ-lui aprobat vor fi suportate de către investitorul privat iniţiator al PUZ-ului.

Art. 4 Art. Se supune analizei şi dezbaterii Consililui local Livada obligaţiile şi cheltuielile care revin atât CL Livada cât şi cele care revin iniţiatorilor Zonelor de locuinţe şi funcţiunilor complementare din zona pentru realizarea modificării drumului neclasificat De.147/3 în stradă în interiorul localităţii deschisă circulaţiei publice pentru :

  • a) asigurarea accesului la Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare iniţiat de Gomboş Florea şi Gomboş Doina

  • b) asigurarea accesului la Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare iniţiat de investitorul privat Petruţ Adrian Florin

  • c) asigurarea accesului la SC Amatex SRL

Prezenta hotărâre se comunică cu :

– Gomboş Florea şi Gomboş Doina

– Instituţia Prefectului Judeţului Arad

– Primarul comunei Livada

Iniţiator de proiect Contrasemnează

Şerb Militon                                          

        pt.  Secretar

Răcănel Ionela Nadia


COMISIA PENTRU PROGRAME DE DEZVOLTARE ECONOMICO-SOCIALĂ, BUGET-FINANŢE, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ŞI PRIVAT AL COMUNEI, AGRICULTURĂ, GOSPODĂRIRE

COMUNALĂ, PROTECŢIA MEDIULUI, SERVICII ŞI COMERŢ

HOTĂRÂRE DE AVIZARE

Din data de______________

privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare – Ansamblu rezidenţial Sânleani – Locuinţe unifamiliale , intravilan Sînleani , comuna Livada „

Din partea comisiei mai sus amintite au fost prezenţi:

– dl. Bimbo Iosif- presedinte

– dl. Matiş Adrian- secretar

– d-na. Florincuta Alexandrina

– dl. Şoica Adrian

– dl. Somesan Ionel

– dl. Cândea Andrei

S-a dezbătut proiectul de hotărâre privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare – Ansamblu rezidenţial Sânleani – Locuinţe unifamiliale , intravilan Sînleani , comuna Livada „ proiect de hotărâre care se avizează_____________________.

Preşedinte Secretar

Bimbo Iosif Matiş Adrian

Proiect de hotărâre privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare”, localitatea Sînleani , comuna Livada „

Consiliul Local al Comunei Livada 

Judeţul Arad

Avizat comisia de specialitate

Avizat secretar

PROIECT 

 

HOTĂRÂREA NR 

din data de _______________

privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare”, localitatea Sînleani , comuna Livada „

Consiliul Local al Comunei Livada:

Având în vedere:

– expunerea de motive

– raportul de specialitate a inginerului constructor din aparatul de specialitate al primarului

– cererea numitului Bulzan Roberto Gheorghe înregistrată cu nr. 4363/13.10.2014

– Prevederile art 36 alin. 2 lit c ale Legii nr.215/2001 a administraţiei publice locale, republicată,

În temeiul art.45. pct.1 din Legea nr.215/2001 republicată şi actualizată a administraţiei publice locale

HOTĂRĂŞTE

Art.1. Se aprobă realizarea etapizată a străzilor din PUZ şi RLU “ ZONĂ LOCUINŢE ŞI FUNCŢIUNI COMPLEMENTARE “ localitatea Sânleani , com. Livada conform proiectului nr. 59/2011 aprobat prin HCL Livada nr. 34/09.05.2006 şi actualizat prin HCL Livada nr. 70/30.11.2011 .

Art.2. Străzile propuse prin proiectului nr. 3 /2014 , realizat de către S.C. ROAD SURVEY S.R.L. reprezentat de ing. Adrian Prahoveanu se vor realize în mod etapizat : etapa I – se vor realize străzi la nivel pietruit ; etapa a II a – se va realiza îmbrăcăminte asfaltică;

Art. 3 . Cheltuielile aferente realizării străzilor din PUZ-ul aprobat vor fi suportate de către iniţiatorul privat al PUZ-ului.

Prezenta hotărâre se comunică cu :

– Bulzan Roberto Gheorghe

– Instituţia Prefectului Judeţului Arad

– Primarul comunei Livada

Iniţiator de proiect Contrasemnează

Şerb Militon                                                  pt.  Secretar

Răcănel Ionela Nadia

 


 

COMISIA PENTRU PROGRAME DE DEZVOLTARE ECONOMICO-SOCIALĂ, BUGET-FINANŢE, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ŞI PRIVAT AL COMUNEI, AGRICULTURĂ, GOSPODĂRIRE

COMUNALĂ, PROTECŢIA MEDIULUI, SERVICII ŞI COMERŢ

HOTĂRÂRE DE AVIZARE

Din data de______________

cu privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare”, localitatea Sînleani , comuna Livada „

Din partea comisiei mai sus amintite au fost prezenţi:

– dl. Bimbo Iosif- presedinte

– dl. Matiş Adrian- secretar

– d-na. Florincuta Alexandrina

– dl. Şoica Adrian

– dl. Somesan Ionel

– dl. Cândea Andrei

S-a dezbătut proiectul de hotărâre privind aprobarea realizării etapizate a străzilor din „Zona de locuinţe şi funcţiuni complementare”, localitatea Sînleani , comuna Livada „ proiect de hotărâre care se avizează_____________________.

Preşedinte Secretar

Bimbo Iosif Matiş Adrian

RAPORT Privind rectificarea bugetului local pe anul 2014

RAPORT

Privind rectificarea bugetului local pe anul 2014

Prin adresa nr.12881/08.10.2014 si 13388/21.10.2014 a Directiei Generale a Finantelor Publice a Jud.Arad si adresa nr.14512/09.10.2014 a Consiliului Judetean Arad se suplimenteaza bugetu local cu suma de 96.000 lei pentru urmatoarele activitati:

-invatamant 65.02.10 – 13.000

-asistenti personali 68.02.10 – 13.000

-actualizare PUG 51.02.71 – 20.000

-asfaltare strazi 84.02.70 – 50.000

Iar la venituri :

– Sume aloc.din cote def.din imp.venit.pt.echilibrare bug.locale 04.02.04 – 49.000

– Sume def. din T.V.A. pt.fin .chelt.descentr.la nivelul comunei 11.02.02 -26.000

– Sume def.din T.V.A. pt.echilibrarea bugetelor locale 11.02.06 – 21.000

Mentionez ca pentru actualizare PUG mai este necesara suma de 25.000 lei pentru plata studiului pedologic, iar pentru gospodarie comunala suma 25.000 lei. Suplimentarea acestor sume propun sa se faca pe seama reducerii de la construire camin cultural, unde suma aprobata initial nu se utilizeaza in intregime.

Fata de cele de mai sus propun aprobarea rectificarii bugetului pe anul 2014 conform anexei 1 si 2.

Primar, Intocmit,

MILITON ŞERB IOANA ŢĂRĂU

Proiect de hotărâre cu privire la rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014

CONSILIUL LOCAL AL COM. LIVADA

JUDEŢUL ARAD

Avizat  comisia de specialitate

Avizat Secretar

HOTĂRÂREA NR.

Din data de _____________

cu privire la rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014

Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad

Având în vedere:

– raportul privind rectificarea bugetului pe anul 2014 al ordonatorului principal de credite privind oportunitatea rectificării

– adresele nr. 13388/21.10.2014; 14512/09.10.2014; 12881/08.10.2014 ale Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara- Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Arad

– prevederile art. 19 alin 2 din Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare

– prevederile art. 36 al. 4. lit a. din Legea 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

In temeiul art.45 alin 2 din Legea nr.215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

H O T A R A S T E :

Art. 1. Se rectifică bugetul comunei Livada jud Arad , de la 3.680.000 la 3.776.000 la venituri şi cheltuieli pe anul 2014 conform anexelor nr.1-3 , ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Se comunică cu:

  • Instituţia Prefectului Judeţului Arad

  • Primarul comunei Livada

  • Compartimentul contabilitate din cadrul Primăriei Livada

Iniţiator de proiect Contrasemnează

Şerb Militon pt. Secretar

Răcănel Ionela Nadia


COMISIA PENTRU PROGRAME DE DEZVOLTARE ECONOMICO-SOCIALĂ, BUGET-FINANŢE, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ŞI PRIVAT AL COMUNEI, AGRICULTURĂ, GOSPODĂRIRE

COMUNALĂ, PROTECŢIA MEDIULUI, SERVICII ŞI COMERŢ

HOTĂRÂRE DE AVIZARE

Din data de______________

privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014

Din partea comisiei mai sus amintite au fost prezenţi:

– dl. Bimbo Iosif- presedinte

– dl. Matiş Adrian- secretar

– d-na. Florincuta Alexandrina

– dl. Şoica Adrian

– dl. Somesan Ionel

– dl. Cândea Andrei

S-a dezbătut proiectul de hotărâre privind privind rectificarea bugetului comunei Livada pentru anul 2014 , hotărâre care se avizează___________________________.

Preşedinte Secretar

Bimbo Iosif Matiş Adrian

 


PRIMARIA COMUNEI LIVADA Anexa nr. 1

JUDETUL ARAD

BUGET LOCAL PE ANUL 2014

rectificat la data de __________

lei

DENUMIREA INDICATORILOR

COD INDI-

CATOR

SUMA

TOTAL VENITURI

00.01

3.776.000

VENITURI PROPRII

48.02

2.279.000

IMPOZIT PE VENIT.DIN TRANSF.DE PROPRIETATE

03.02.18

72.000

COTE DEFALCATE DIN IMPOZITUL PE VENIT

04.02

1.410.000

Cote defalcate din impozitul pe venit

04.02.01

704.000

Sume aloc.din cote def.din imp.venit.pt.echilibrare bug.locale

04.02.04

706.000

IMPOZITE SI TAXE PE PROPRIETATE

07.02

583.000

Impozit si taxa pe cladiri

07.02.01.

364.000

Impozit pe clădiri de la persoane fizice

07.02.01.01

94.000

Impozit şi taxa pe clădiri de la personae juridice

07.02.01.02

270.000

Impozit şi taxa pe teren

07.02.02

192.000

Impozit pe terenuri de la personae fizice

07.02.02.01

94.000

Impozit şi taxa pe teren de la personae juridice

07.02.02.02

15.000

Impozitul pe terenul din extravilan

07.02.02.03

83.000

Taxe judiciare de.timbru şi alte taxe de timbru

07.02.03

27.000

SUME DEFALCATE DIN T.V.A.

11.02

1.074.000

Sume def. din T.V.A. pt.fin .chelt.descentr.la nivelul comunei

11.02.02

746.000

Sume def.din T.V.A. pt.echilibrarea bugetelor locale

11.02.06

328.000

Sume def. din TVA pt.fin.Prgogram.de dezv.a infrastruct. rurale

11.02.07

0

TAXE PE UTILIZ.BUNURI

16.02

277.000

Impozit pe mijloacele de transport

16.02.02

277.000

Impozit pe mijloacele de transport deţinute de personae fizice

16.02.02.01

162.000

Impozit pe mijloacele de transport deţinute de pers. juridice

16.02.02.02

115.000

ALTE IMPOZITE SI TAXE FISCALE

18.02

220.000

Alte impozite si taxe

18.02.50

220.000

VENITURI DIN PROPRIETATE

30.02

62.000

Venituri din concesiuni si inchirieri

30.02.05

55.000

Alte venituri din proprietate

30.02.50

7.000

VENITURI DIN TAXE ADMIN. SI ELIBERARI PERMISE

34.02

1.000

Taxe extrajudiciare de timbru

34.02.02

1.000

AMENZI,PENALITATI, SI CONFISCARI

35.02

45.000

Venituri din amenzi si alte sanct.potrivit dispoz.legale

35.02.01

45.000

Alte amenzi,penalităţi şi confiscări

35.02.50

0

VENITURI DIN VALORIFICAREA UNOR BUNURI

39.02

22.000

Venituri din vinzarea unor bunuri apartinind dom.privat

39.02.07

22.000

2

DENUMIRE INDICATOR

COD INDI-CATOR

SUMA

SUBVENTII DE LA BUGETUL DE STAT

42.02

10.000

Subventii pt.acordare ajutor incalzire loc. cu lemne si carbuni

42.02.34

10.000

CHELTUIELI – TOTAL-

49.02

3.776.000

CHELTUIUELI CURENTE

01

2.582.000

CHELTUIELI DE PERSONAL

02

1.289.000

BUNURI SI SERVICII

20

1.145.000

ALTE TRANSFERURI

55

0

ASISTENTA SOCIALA

57

112.000

ALTE CHELTUIELI

59

15.000

CHELTUIELI DE CAPITAL

70

1.215.000

1.AUTORITATI PUBLICE

51.02

1.010.600

Cheltuieli de personal

10

554.000

Bunuri si servicii

20

401.600

Alte transferuri

55

0

Cheltuieli de capital

70

55.000

Autoritati executive

51.02.01.03

1.010.600

2. ALTE SERVICII PUBLICE GERERALE

54.02.

0

Cheltuieli de personal

10

0

Bunuri si servicii

20

0

3.ORDINE PUBLICA SI SIGURANTA NATIONALA

61.02

470.000

Bunuri si servicii

20

90.000

Cheltuieli de capital

70

380.000

Protectie civila si protectia contra incendiilor

61.02.05

470.000

4.INVATAMANT

65.02

657.400

Cheltuieli de personal

10

439.000

Bunuri si servicii

20

203.400

Asistenta sociala

57

0

Alte cheltuieli ( burse)

59

15.000

Invatamant secundar inferior

65.02.04.01

657.400

5.CULTURA

67.02

230.000

Cheltuieli de personal

10

20.000

Bunuri si servicii

20

60.000

Alte cheltuieli

59

0

Cheltuieli de capital

70

150.000

Biblioteci publice comunale

67.02.03.02

20.000

Camine culturale

67.02.03.07

175.000

Sport

67.02.05.01

20.000

Intretinere parcuri verzi

67.02.05.03

5.000

Servici religioase

67.02.06

20.000

Alte servicii in domeniul culturii ,recreeri si religiei

67.02.50

0

6.ASIGURARI SI ASISTENTA SOCIALA

68.02

373.000

Cheltuieli de personal

10

261.000

Cheltuieli materiale

20

Asistenta sociala

57

112.000

Asistenta sociala in caz de invaliditate

68.02.05.02

361.000

Asistenta sociala pt.familie si copii

68.02.06

0

Prevenirea excluderii sociale

68.02.15.01

12.000

7.LOCUINTE,SERVICII SI DEZVOLTARE PUBLICA

70.02

280.000

Cheltuieli de personal

10

15.000

Bunuri si servicii

20

195.000

Asistenta sociala

57

.0

Cheltuieli de capital

70

70.000

Iluminat public si electrificari rurale

70.02.06

115.000

Alte serv.in dom.loc.serv. si dezv.comunale

70.02.50

80.000

8.PROTECTIA MEDIULUI

74.02

110.000

Bunuri si servicii

20

110.000

Salubritate si gestiunea deseurilor

74.02.05.02

110.000

9. ACTIUNI GENERALE ECONOMICE

80.02

Bunuri si servicii

20

10.TRANSPORTURI

84.02

645.000

Bunuri si servicii

20

135.000

Cheltuieli de capital

70

510.000

Strazi

84.02.03.03

645.000

Livada la

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE

PRIMAR

SERB MILITON

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support