Publicatie casatorie CRAC MIRCEA-IOAN / PERIAT MIRELA

PUBLICAŢIE

 

Astăzi, JOI, 06 NOIEMBRIE 2014 a fost înregistrată declaraţia de căsătorie a Domnului CRAC MIRCEA-IOAN în vârstă de 36 de ani cu domiciliul în localitatea PECICA județul ARAD – România şi a Domnişoarei/Doamnei PERIAT MIRELA în vârstă de 35 de ani cu domiciliul în localitatea LIVADA județul Arad – România .

În temeiul art. nr. 285 din Codul Civil, orice persoană poate face opoziţie la căsătorie dacă există un impediment legal sau dacă alte cerinţe ale legii nu sunt îndeplinite. Opoziţia la căsătorie se face numai în scris, cu arătarea dovezilor pe care se întemeiază, în termen de 10 zile de la data afişării.

Ofiţer Stare Civilă:

Lidia Hălmăgean

Publicatie casatorie DOICA MIHAI IONEL / CRIŞAN MARIANA

PUBLICAŢIE

Astăzi, JOI 30 octombrie 2014 a fost înregistrată declaraţia de căsătorie a Domnului DOICA MIHAI IONEL în vârstă de 31 de ani cu domiciliul în localitatea LIVADA județul ARAD – România şi a Domnişoarei/Doamnei CRIŞAN MARIANA în vârstă de 27 de ani cu domiciliul în localitatea PECICA județul Arad – România .

În temeiul art. nr. 285 din Codul Civil, orice persoană poate face opoziţie la căsătorie dacă există un impediment legal sau dacă alte cerinţe ale legii nu sunt îndeplinite. Opoziţia la căsătorie se face numai în scris, cu arătarea dovezilor pe care se întemeiază, în termen de 10 zile de la data afişării.

Ofiţer Stare Civilă:

Lidia Hălmăgean

Publicatie casatorie CUMPĂTĂ ANDREI / MOŢI MARIA

PUBLICAŢIE

 

 

Astăzi, JOI 30 OCTOMBRIE 2014 a fost înregistrată declaraţia de căsătorie a Domnului CUMPĂTĂ ANDREI în vârstă de 24 de ani cu domiciliul în localitatea LIVADA județul ARAD – România şi a Domnişoarei/Doamnei MOŢI MARIA în vârstă de 21 de ani cu domiciliul în localitatea SECUSIGIU județul Arad – România .

În temeiul art. nr. 285 din Codul Civil, orice persoană poate face opoziţie la căsătorie dacă există un impediment legal sau dacă alte cerinţe ale legii nu sunt îndeplinite. Opoziţia la căsătorie se face numai în scris, cu arătarea dovezilor pe care se întemeiază, în termen de 10 zile de la data afişării.

 

Ofiţer Stare Civilă:

Lidia Hălmăgean

PROCES – VERBAL încheiat în 14 octombrie 2014 cu ocazia şedinţei Consiliului local Livada

PROCES – VERBAL

Încheiat astăzi 14 octombrie 2014 cu ocazia şedinţei Consiliului local Livada,convocate de îndată prin Dispoziţia nr. 106 / 13 octombrie 2014 a primarului comunei Livada.

Sunt prezenţi 10 din cei 13 consilieri. Absenţi – Matiş Adrian, Belc Ioan şi Bimbo Iosif.Sunt prezenţi primarul şi secretarul comunei Livada.

Secretarul comunei supune aprobării procesul-verbal de la şedinţa din 16 septembrie 2014. Se aprobă cu unanimitate de voturi.

Se supune la vot ordinea de zi a şedinţei. Se aprobă cu unanimitate de voturi.

Dl. primar prezintă Proiectul de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad să exercite, în numele şi pe seama sa, delegarea gestiunii serviciului de precolectare, colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art.16 alin.3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei, precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”.

Dl. Mănuilă: – cine este titular de contract?

Dl. primar: – Consiliul Judeţean Arad.

Dl. Mănuilă: – cine îi reprezintă? Trebuia să vină şi să ne dea explicaţii.

D-na Florincuţa: – noi trebuie să apărăm interesele cetăţenilor.

Dl. Axinte: – ar trebui să vină un delegat cu care să încheiem un acord, un protocol.

Se supune la vot proiectul de hotărâre şi se respinge cu un vot „pentru”- dl. Someşan, un vot „împotrivă” – d-na Florincuţa şi 8 abţineri.

Dl. primar prezintă Proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru Serviciul Public de Salubrizare pt. UAP membre ale Asociaţiei şi dă citire indicatorilor de performanţă din anexă.

Se supune la vot şi se aprobă cu 9 voturi „pentru” şi 1 abţinere – Dl. Axinte.

Preşedinte de şedinţă,

Nelu Tărşan

Contrasemnează:

Secretarul comunei,

Mariana-Eliza Otlăcan

Publicatie casatorie FILIMON MOISI-TERENTE / LUPANCU LENUŢA

PUBLICAŢIE

Astăzi, JOI, 23 OCTOMBRIE 2014 a fost înregistrată declaraţia de căsătorie a Domnului FILIMON MOISI-TERENTE în vârstă de 47 de ani cu domiciliul în localitatea LIVADA județul ARAD – România şi a Domnişoarei/Doamnei LUPANCU LENUŢA în vârstă de 45 de ani cu domiciliul în localitatea SĂCELE județul CONSTANŢA – România .

În temeiul art. nr. 285 din Codul Civil, orice persoană poate face opoziţie la căsătorie dacă există un impediment legal sau dacă alte cerinţe ale legii nu sunt îndeplinite. Opoziţia la căsătorie se face numai în scris, cu arătarea dovezilor pe care se întemeiază, în termen de 10 zile de la data afişării.

Ofiţer Stare Civilă:

Lidia Hălmăgean

Publicatie casatorie ŞTEFAN LIVIU-DANIEL / PLEŞA ROXANA-MARIA

PUBLICAŢIE

 

Astăzi, JOI, 23 OCTOMBRIE 2014 a fost înregistrată declaraţia de căsătorie a Domnului ŞTEFAN LIVIU-DANIEL în vârstă de 33 de ani cu domiciliul în localitatea LIVADA județul ARAD – România şi a Domnişoarei/Doamnei PLEŞA ROXANA-MARIA în vârstă de 25 de ani cu domiciliul în localitatea ORAVIŢA județul CARAŞ-SEVERIN – România .

În temeiul art. nr. 285 din Codul Civil, orice persoană poate face opoziţie la căsătorie dacă există un impediment legal sau dacă alte cerinţe ale legii nu sunt îndeplinite. Opoziţia la căsătorie se face numai în scris, cu arătarea dovezilor pe care se întemeiază, în termen de 10 zile de la data afişării.

Ofiţer Stare Civilă:

Lidia Hălmăgean

ANUNŢ REFERITOR LA ACORDAREA AJUTOARELOR PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢE

A N U N Ţ

REFERITOR LA ACORDAREA AJUTOARELOR

PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU GAZE NATURALE

ÎNCEPÂND CU 1 NOIEMBRIE 2014 PÂNĂ ÎN DATA DE 20 NOIEMBRIE 2014

  • FIECARE FAMILIE ÎNDREPTĂŢITĂ POATE DEPUNE CEREREA ŞI DECLARAŢIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU GAZE NATURALE ,

  • FORMULARUL DE CERERE VA FI PRIMIT DE LA PRIMĂRIE

  • SE VOR PREZENTA LA COMPLETAREA CERERII BULETINELE DE IDENTITATE ALE TUTUROR MEMBRILOR FAMILIEI, CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE ŞI CERTIFICATELE DE NAŞTERE PENTRU COPIII CARE NU AU BULETIN, ÎN ORIGINAL- ŞI DEASEMENEA COPII XEROX DUPĂ TOATE ACESTE ACTE DE IDENTITATE PENTRU A RĂMÂNE LA DOSAR

  • CEREREA ŞI DECLARAŢIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE SE FACE DE CĂTRE TITULARUL DE CONTRACT LA GAZ ŞI VOR FI COMPLETATE CU DATELE SOLICITATE DE FORMULAR ŞI DEASEMENEA VA CUPRINDE ŞI DECLARAŢIA PRIVIND BUNURILE CUPRINSE ÎN ANEXA DIN HG.778/2013, ANEXA AFIŞATĂ LA SEDIUL PRIMĂRIEI

  • LA CERERE VOR FI ATAŞATE ŞI ACTE DOVEDITOARE PRIVIND VENITURILE NETE REALIZATE DE MEMBRII FAMILIEI PE LUNA OCTOMBRIE, RESPECTIV LUNA NOIEMBRIE ( – ADEVERINŢE DE SALARIU DIN CARE REZULTĂ VENITUL NET REALIZAT; – CUPON DE PENSIE PENTRU PENSIONARI; – TALOANE DE ALOCAŢIE DE STAT PENTRU COPII; – TALOANE INDEMNIZAŢIE ŞOMAJ PENTRU ŞOMERI; – TALOANE INDEMNIZAŢIE CREŞTERE COPIL ÎN CAZUL PERSOANELOR AFLATE ÎN CONCEDIU PENTRU CREŞTEREA COPILULUI PÂNĂ LA 2 ANI)

  • PERSOANELE CARE NU REALIZEAZĂ NICI UN VENIT TREBUIE SĂ PREZINTE DOVADĂ DE LA ADMINISTRAŢIA FINANŢELOR PUBLICE ARAD DIN CARE REZULTĂ CĂ NU REALIZEAZĂ VENITURI IMPOZABILE

  • CERTIFICAT FISCAL DE LA COMPARTIMENTUL IMPOZITE ŞI TAXE DIN CADRUL PRIMĂRIEI LIVADA

– ADEVERINŢĂ DE LA REGISTRUL AGRICOL

– O FACTURA DE GAZ PENTRU A SE PRELUA CODUL DE ABONAT

1 DOSAR

A N U N Ţ

REFERITOR LA ACORDAREA AJUTOARELOR

PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU LEMNE

DIN 1 NOIEMBRIE 2014 PÂNĂ ÎN DATA DE 20 NOIEMBRIE 2014 FIECARE FAMILIE ÎNDREPTĂŢITĂ POATE DEPUNE CEREREA ŞI DECLARAŢIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU LEMNE , FORMULAR CARE VA FI PRIMIT DE LA PRIMĂRIE

  • CEREREA ŞI DECLARAŢIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE VOR FI COMPLETATE CU DATELE SOLICITATE DE FORMULAR ŞI VA CUPRINDE ŞI DECLARAŢIA PRIVIND BUNURILE CUPRINSE ÎN ANEXA DIN OUG.70/2011, ANEXA AFIŞATĂ LA SEDIUL PRIMĂRIEI, IAR LA ACEASTA VOR FI ATAŞATE ŞI ACTE DOVEDITOARE PRIVIND VENITURILE NETE REALIZATE DE MEMBRII FAMILIEI ( RESPECTIV – ADEVERINŢE DE SALARIU DIN CARE REZULTĂ VENITUL NET REALIZAT ÎN LUNA ANTERIOARĂ (OCTOMBRIE, respectiv NOIEMBRIE); – CUPON DE PENSIE PENTRU PENSIONARI; – TALOANE DE ALOCAŢIE DE STAT PENTRU COPII; – TALOANE INDEMNIZAŢIE ŞOMAJ PENTRU ŞOMERI; – TALOANE INDEMNIZAŢIE CREŞTERE COPIL ÎN CAZUL PERSOANELOR AFLATE ÎN CONCEDIU PENTRU CREŞTEREA COPILULUI PÂNĂ LA 2 ANI)

  • SE VOR PREZENTA LA COMPLETAREA CERERII BULETINELE DE IDENTITATE ALE TUTUROR MEMBRILOR FAMILIEI, CERTIFICATE DE CĂSĂTORIE ŞI CERTIFICATELE DE NAŞTERE PENTRU COPIII CARE NU AU BULETIN ŞI DEASEMENEA COPII XEROX DUPĂ TOATE ACESTE ACTE DE IDENTITATE PENTRU A RĂMÂNE LA DOSAR

  • PERSOANELE CARE NU REALIZEAZĂ NICI UN VENIT TREBUIE SĂ PREZINTE DOVADĂ DE LA ADMINISTRAŢIA FINANŢELOR PUBLICE ARAD DIN CARE REZULTĂ CĂ NU REALIZEAZĂ VENITURI IMPOZABILE

  • – ADEVERINŢĂ DE LA REGISTRUL AGRICOL
  • – CERTIFICAT FISCAL DE LA COMPARTIMENTUL IMPOZITE ŞI TAXE DIN CADRUL PRIMĂRIEI LIVADA
  • TOATE ACESTEA ÎMPREUNĂ CU 1 DOSAR PLIC VOR FI DEPUSE LA PRIMĂRIA COMUNEI LIVADA ÎN VEDEREA STABILIRII CUANTUMULUI AJUTORULUI PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU LEMNE

Proiect de hotarare privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad

JUDEŢUL ARAD

comisia de specialitate

PROIECT

Avizat

Secretar

H O T Ă R Â R E A NR.

Din data de ______________

privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”

Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad

Având în vedere:

  • Adresa nr. 475/27.07.2014 emisă de către Asociaţia de Dezvoltare

Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor jud. Arad

– Adresa nr. 150799/01.04.2014 emisă de Ministerul Mediului şi Schimbărilor Climatice, Direcţia Generală AM POST Mediu;

– Prevederile Studiului de fezabilitate şi ale Raportului Instituţional aferent Proiectului: „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”.

– Prevederile art. 16 alin. (3) punctele 19 – 29 coroborat cu art. 21 alin.(1) din Statutul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad;

– Cu respectarea prevederilor privind mandatul, instituite de Sectiunea 1, art. 8, alin. (3), luând act de excepţiile prevăzute la art. 8, alin. (3) lit. c, d, f, g, h, art. 9, alin. (1), litera d, la art. 9, alin. (4) lit. (d), art. 32, alin. (4) din Legea 51 /2006 a Serviciilor Comunitare de Utilltăţi Publice, republicată cu modificările şi completările ulterioare;

– Cu aplicarea prevederilor privind mandatul special, instituite de Sectiunea 1, art. 8, alin. (3) lit. a, i, j, k, art. 9, alin (1), lit. b, art. 9, alin. (2). lit. a, d, g, la art. 9, alin. (3), art. 32, alin. (2), (3) din Legea 51/2006 a Serviciilor Comunitare de Utilltăţi Publice, republicată cu modificările şi completările ulterioare;

– Secţiunii 2, art.10, alin ( 4), (5), Secţiunii 3, Cap. III, art. 32, alin. (4) din Legea 51 /2006 a Serviciilor Comunitare de Utilltăţi Publice, republicată cu modificările şi completările ulterioare;

– Contractul de Finanţare şi Aplicaţia de finanţare a Proiectului Sistem Integrat de Gestionare a deşeurilor solide din Judeţul Arad având codul CCI 2009RO161/033, conform Deciziei de aprobare nr. C(2010)820 din 04.02.2010 cu nr. 16826 de înregistrare în ASMIS-CSNR şi a Ordinului Ministrului Mediului şi Pădurilor nr. 198/18.02.2010;

– Prevederile art. 123, alin. (1) din Legea 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– În temeiul art. 23, art. 36, art. 45, art. 47 si ale art. 115 alin (1) din Legea 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– Prevederile art. 213/1998 privind bunurile proprietate publică cu modificările şi

completările ulterioare;

– Prevederile Acordului – Document de pozitie privind modul de implementare a proiectului: “Sistem integrat de gestionare a deşeurilor judeţul Arad”;

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1 Consiliul local al comunei Livada mandatează cu mandat special Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad să exercite, în numele şi pe seama sa, delegarea gestiunii serviciului de precolectare, colectare şi transport al deşeurilor municipale pentru Proiectul: „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”.

Art. 2 Se mandatează Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitara Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad, cu mandat special ca în numele şi pe seama Consiliul local al comunei Livada să exercite, cu respectarea Contractului de Finanţare şi Aplicaţiei de finanţare a Proiectului Sistem Integrat de Gestionare a deşeurilor solide din Judeţul Arad, atribuţiile prevăzute la art. 16 alin. (3) punctele 19-29 din Statutul Asociaţiei şi anume:

19) elaborarea şi aprobarea strategiilor proprii privind dezvoltarea serviciilor, a programelor de reabilitare, extindere şi modernizare a sistemelor de utilităţi publice existente, precum şi a programelor de înfiinţare a unor noi sisteme, inclusiv cu consultarea operatorilor;

20) elaborarea şi aprobarea regulamentelor serviciilor, a caietelor de sarcini, a contractelor de furnizare/prestare a serviciilor şi a altor acte normative locale referitoare la serviciile de utilităţi publice, pe baza regulamentelor-cadru, a caietelor de sarcini-cadru şi a contractelor-cadru de furnizare/prestare ori a altor reglementări-cadru elaborate şi aprobate de autorităţile de reglementare competente;

21) stabilirea, ajustarea, modificarea şi aprobarea preţurilor, tarifelor şi taxelor speciale, în condiţiile legislaţiei în vigoare;

22) aprobarea stabilirii, ajustării sau modificării preţurilor şi tarifelor pentru serviciile de utilităţi publice, după caz, pe baza avizului de specialitate emis de autorităţile de reglementare competente, inclusiv aprobarea trecerii la un tarif unic, la un sistem de tarifare unic, respectiv a modului de formare, stabilire, ajustare şi modificare a preţurilor şi tarifelor propuse de operatori;

23) să elaboreze şi să aprobe strategii proprii în vederea îmbunătăţirii şi dezvoltării serviciilor de utilităţi publice, utilizând principiul planificării strategice multianuale;

24) să stabilească cerinţele şi criteriile de participare şi selecţie a operatorilor la procedurile publice organizate pentru atribuirea contractelor de delegare a gestiunii;

25) să aprobe stabilirea, ajustarea sau, după caz, modificarea preţurilor şi tarifelor serviciilor de utilităţi publice propuse de operatori, în baza legislaţiei în vigoare;

26) să refuze, în condiţii justificate, aprobarea stabilirii, ajustării sau modificării preţurilor şi tarifelor propuse de operator, iar pentru serviciile care funcţionează în condiţii de monopol, să solicite avizul autorităţilor de reglementare competente.

27) să rezilieze unilateral contractele de delegare a gestiunii serviciilor şi să organizeze o nouă procedură pentru delegarea gestiunii acestora, dacă constată şi dovedesc nerespectarea repetată de către operatori a obligaţiilor contractuale şi dacă operatorii nu adoptă programe de măsuri care să respecte condiţiile contractuale şi să asigure atingerea, într-un interval de timp prestabilit, a parametrilor de calitate asumaţi.

28) în vederea încheierii contractelor de delegare a gestiunii va asigura elaborarea şi va aproba, în termen de 6 luni de la luarea deciziei privind delegarea gestiunii serviciilor ori de la primirea unei propuneri formulate de un investitor interesat, un studiu de oportunitate pentru fundamentarea şi stabilirea soluţiilor optime de delegare a gestiunii serviciilor, precum şi documentaţia de atribuire a contractului de delegare a gestiunii;

29) să exercite, pe seama şi în numele Părţii, dreptul de a delega gestiunea serviciilor de utilităţi publice transferate în responsabilitatea Asociaţiei, inclusiv dreptul de a concesiona bunurile aparţinând domeniului public şi/sau privat al unităţilor administrativ-teritoriale membre care constituie infrastructura tehnico-edilitară aferentă serviciilor de utilităţi publice.

Art. 3 Se aprobă Actul adiţional la Acordul Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului “Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”, conform anexei.

Art. 4 Se împuterniceşte dl.primar- Şerb Militon, reprezentant a comunei Livada, cetăţean român, născut la data  de 24.08.1951 în Crocna, judeţul Arad, domiciliat în Livada nr. 219 , posesor al CI/BI  seria AR, nr. 316770, eliberat(ă) de SPCLEP Arad la data de 29.11.2006, cu mandat special, să aprobe hotărârile Adunării Generale, în numele şi pe seama Consiliului local al comunei Livada, prevederile art. 1 din prezenta hotărâre, activităţile prevăzute la art.16 alin. (3) punctele 19 – 29 din Statutul Asociaţiei, precum şi Actul adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului “Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”.

Art. 5 Prezenta hotărâre se comunică:

  • Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad.

Iniţiator de proiect , Secretar,

Şerb Militon Mariana Eliza Otlăcan

COMISIA PENTRU PROGRAME DE DEZVOLTARE ECONOMICO-SOCIALĂ, BUGET-FINANŢE, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ŞI PRIVAT AL COMUNEI, AGRICULTURĂ, GOSPODĂRIRE

COMUNALĂ, PROTECŢIA MEDIULUI, SERVICII ŞI COMERŢ

HOTĂRÂRE DE AVIZARE

Din data de______________

privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”

Din partea comisiei mai sus amintite au fost prezenţi:

– dl. Bimbo Iosif- presedinte

– dl. Matiş Adrian- secretar

– d-na. Florincuta Alexandrina

– dl. Şoica Adrian

– dl. Somesan Ionel

– dl. Cândea Andrei

S-a dezbătut proiectul de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad” , hotărâre care se avizează___________________________.

Preşedinte Secretar

Bimbo Iosif Matiş Adrian

Expunere de motive

Având în vedere adresa nr. 475/27.07.2014 emisă de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor jud. Arad prin care se solicită aprobarea printr-o hotărâre de consiliu a mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”, consider necesară aprobarea acestui proiect de hotărâre .

Primar

Şerb Militon

Raport de specialitate

Subsemnata Răcănel Ionela Nadia, consilier juridic în aparatul permanent de lucru al Consiliului local Livada , în urma analizei adresei nr. 475/27.07.2014 emisă de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor jud. Arad prin care se solicită aprobarea printr-o hotărâre de consiliu a mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”, propun Consiliului local Livada aprobarea acestui proiect de hotărâre .

Întocmit

C.j. Răcănel Ionela Nadia

DISPOZIŢIA NR. 106 Din 13 octombrie 2014 cu privire la convocarea în şedinţă a Consiliului local Livada

PRIMARUL COMUNEI LIVADA

JUDEŢUL ARAD

D I S P O Z I Ţ I A NR. 106

Din 13 octombrie 2014

cu privire la convocarea în şedinţă

a Consiliului local Livada

Primarul comunei Livada, judeţul Arad,

Având în vedere:

-prevederile art.39 alin. (4) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată,

– necesitatea aprobării indicatorilor de performanţă cât şi aprobarea mandatării reprezentantului comunei Livada în AGA a A.D.I.-S.I.G.D. Arad pentru şedinţa A.D.I.-S.I.G.D. din data de 15.10.2014

În temeiul art. 68 alin. (1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală , republicată

D I S P U N E:

Art.1. Se convoacă de îndată în şedinţă Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad, în ziua de marţi , 14 octombrie 2014 ora 16,00 la sediul Primăriei comunei Livada, cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”- iniţiator de proiect primarul comunei

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei- îniţiator de proiect primarul comunei

  3. Prezenta se comunică cu:

Instituţia Prefectului – Judeţului Arad

Secretarul comunei

Primar,

Militon Şerb


INVITAŢIE

Doamnă /domnule consilier

Sunteţi invitat să participaţi la şedinţa convocată de îndată a Consiliului local Livada , judeţul Arad , care va avea loc marţi , 14 octombrie 2014 ora 16,00 la sediul Primăriei comunei Livada , jud. Arad; Şedinţa va avea următoarea :

ORDINE DE ZI

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea mandatării cu mandat special a ADI-SIGD Arad , să exercite , în numele şi pe seama sa , delegarea gestiunii serviciului de precolectare , colectare şi transport al deşeurilor pentru proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în Judeţul Arad”, aprobarea activităţilor prevăzute la art. 16 alin. 3 pct. 19-29 din Statutul Asociaţiei , precum şi aprobarea Actului adiţional la Acord Document de poziţie privind modul de implementare a proiectului „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad”- iniţiator de proiect primarul comunei

  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei- îniţiator de proiect primarul comunei

Secretar,

Mariana-Eliza Otlăcan

Proiect de hotarare privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei

CONSILIUL LOCAL AL COM.LIVADA Avizat

JUDEŢUL ARAD comisia de specialitate

PROIECT

Avizat

Secretar

H O T Ă R Â R E A NR.

Din data de ______________

privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei

Consiliul local al comunei Livada, judeţul Arad

Având în vedere:

– Adresa nr. 519/11.08.2014 emisă de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor jud. Arad

– procesul verbal nr. 3648/22.08.2014 privind afişarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubritate la avizierul U.A.T. Livada

– Prevederile art. 1 alin. (5) ,art. 117 alin (1) şi art. 124 alin (2) din Ordinul nr. 110/2007 al preşedintelui A.N.R.S.C. privind aprobarea Regulamentului –cadru al serviciului de salubrizare a localităţilor , indicatorii de performanţă pentru serviciul public de salubrizare;

– prevederile art. 4 , lit. b din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică.

– În temeiul art. 45, alin (2) din Legea 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1 Se aprobă indicatorii de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru comuna Livada jud. Arad membru al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Arad înscrişi în anexa nr. 1 , care face parte integrantă din prezenta hotărâre .

Art. 2 Prezenta hotărâre se comunică cu :

  • Instituţia Prefectului

  • Primarul comunei

  • Asociaţia de dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor jud. Arad

Iniţiator de proiect Contrasemnează

Şerb Militon Secretar

Mariana Eliza Otlăcan

COMISIA PENTRU PROGRAME DE DEZVOLTARE ECONOMICO-SOCIALĂ, BUGET-FINANŢE, ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ŞI PRIVAT AL COMUNEI, AGRICULTURĂ, GOSPODĂRIRE

COMUNALĂ, PROTECŢIA MEDIULUI, SERVICII ŞI COMERŢ

HOTĂRÂRE DE AVIZARE

Din data de______________

privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei

Din partea comisiei mai sus amintite au fost prezenţi:

– dl. Bimbo Iosif- presedinte

– dl. Matiş Adrian- secretar

– d-na. Florincuta Alexandrina

– dl. Şoica Adrian

– dl. Somesan Ionel

– dl. Cândea Andrei

S-a dezbătut proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei

, hotărâre care se avizează___________________________.

Preşedinte Secretar

Bimbo Iosif Matiş Adrian

Expunere de motive

Având în vedere adresa nr. 519/11.08.2014 emisă de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor jud. Arad prin care se solicită aprobarea printr-o hotărâre de consiliu a indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei, consider necesară aprobarea acestui proiect de hotărâre .

Primar

Şerb Militon

Raport de specialitate

Subsemnata Răcănel Ionela Nadia, consilier juridic în aparatul permanent de lucru al Consiliului local Livada , în urma analizei adresei nr. 519/11.08.2014 emisă de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor jud. Arad prin care se solicită aprobarea printr-o hotărâre de consiliu a indicatorilor de performanţă pentru serviciul public de salubrizare pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei, propun Consiliului local Livada aprobarea acestui proiect de hotărâre .

Întocmit

C.j. Răcănel Ionela Nadia

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support